Prenovljena spletna trgovina Daoli

Z veseljem sporočamo, da smo prenovili in splavili novo spletno čajno trgovino Daoli. Odslej je na voljo več kot 25 skrbno izbranih čajev iz čajne tržnice v Kunmingu (Yunnan, China).

Yiwu gushucha sheng puer

Daoli filozofija

Filozofija Daoli poslovanja ostaja nespremenjena: prodajamo zgolj čaje, ki jih brez fige v žepu pijemo tudi sami. Roman vsak čaj osebno preizkusi, nato pa ustrezno zapakiranega pošlje v Maribor, kjer jih skladiščimo in od koder jih pošiljamo na naslove v Sloveniji (brezplačno) in EU.

Daoli v kitajščini pomeni načelo prave poti. Kitajci pravijo, da nekdo (ali nekaj) ima daoli ali pa ga nima – kdor ga ima, dela prave stvari! To načelo boste občutili tudi med pitjem čaja, ki je dober za dušo in telo.

Mimogrede, zdaj je pravi čas, da se naučimo pravilne izgovorjave. Daoli je fonetični zapis dveh kitajskih pismenk: 道 in 理. Prva je dào, druga je lĭ. Pomemben je naglas, ki je pri dao na črki A (in ne na črki O, kot je morda bližje slovenskemu ušesu).

Poznavanje dinamike na čajni tržnici

Roman je v zadnjih letih postal izkušen čajni mojster. Večkrat mesečno obišče največjo čajno tržnico v Kunmingu, kjer se je spoprijateljil z mnogimi čajnimi trgovci. Na tak način ima dostop do čajev, ki slučajnim obiskovalcem niso na voljo. Primer je recimo sheng potica iz leta 1993 (poimenovala sva jo Žlahtni starodobnik) – gre za specialiteto, ki se jo da nabaviti zgolj, če poznate prave ljudi na tržnici.

Kitajci so znani po tem, da z ljudmi, ki jih poznajo in jim zaupajo, trgujejo na drugačen način, kot s tistimi, ki jih vidijo prvič. Morda sprva tega nihče ne opazi, a večkratni obiski čajne tržnice razkrijejo to specifično čajno dinamiko.

Cenovna politika

Se sprašujete, zakaj so cene naših čajev take, kot so? Odgovor je preprost.

Osredotočamo se na nišne in izbrane čaje višjega kakovostnega razreda. Čajnim tovarnam in uvoznikom velikih količin industrijsko pridelanega čaja ne moremo in ne želimo konkurirati.

V ceno vsakega Daoli čaja so zajeti stroški, ki nastanejo na Kitajskem (izbor in nabava, pakiranje, pripava za izvoz), na poti in ob prihodu v Slovenijo (transport, špedicija, uvozni carinski in inšpekcijski papirji), ter stroški poslovanja podjetja (pisarna, računovodstvo, davki). Žal je večkrat tako, da so stroški uvoza in slovenske birokracje na vrečko ali potičko čaja višji kot vrednost istega čaja na kitajskem.

Osnova za končno ceno vsakega čaja Daoli je nabavna cena v Kunmingu. Ker gre za tržnico, lahko cene za isti čaj variirajo tudi na tedenski ravni – vzroki so različni: letina, vremenski pogoji, cene goriva, nihanja na finančnih trgih, ki vplivajo na vsakodnevno življenje pridelovalcev čaja ….

V slovenski spletni trgovini cene korigiramo enkrat ali dvakrat letno. Če se cena na kitajskem občutno spremeni, za že uvoženo pošiljko s pomočjo označenega popusta ohranimo staro ceno, novo pa nakažemo v opisu.

Bi čaj?

Pobrskajte po naši ponudbi na daoli.si!

 

Značke: , ,